First night

Nu har vi sovit vår första natt i lägenheten ( vi måste komma på ett bättre namn..) och jag sov som en prinsessa medan Link meddelade via en söt lapp imorse att hon sov som en dromedar  (även en fin illustration underströk detta) ! Hon gav mig den bästa madrassen o sov på skitmadrasserna.... dumbo, ikväll byter vi! Johan fick köra ut de sista grejerna igår och ta med sig Linnéa så nu är vi i lägenheten tills 1 september, med undantag för reeesor! Igår hade vi tacokväll med Sanna och imorse var det tooomt, så tyst, Linnéa började jobba 04 i natt så jag var helt alena!
Åt frukost framför tv´n, det var längesen ska jag säga!!

Handlingen igår blev dyyyr, vi vet egentligen inte vad vi köpte, jo vi köpte väldigt bra saker men ändå! Träffade Christian som är hemma på Sverige-besök! Fick höra lite om vad som händer i Santa Barbara, åh jag skulle också vilja plugga där! Sanna och jag smed dock planer igår... ska jag flytta ?

Ikväll tänkte jag att Linnéa ska få rita på min fot, gillar jag det som kommer möta mig varje dag, varje gång jag tittar ner på fossingen... ja då kör vi! Anledningen till att Linnéa får ställa upp när det är ritning på schemat är att hon är så duktig på det, när hon ritade av mig på ett stort lakan (knäppt) blev dock proportionerna lite off...he he

Idag stod det en jordgubbscheesecake i kylen när jag kom till jobbet, Annelie fyller år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe :) Å va mysig med Kreta, vilka ska du dit med? Ja vi måste verkligen ses snart, i sommar ska det bli av!! Ses snaaart :) Pusss

2008-07-04 @ 08:10:55
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0