Human

Keso, makrill, äpple och detoxthé, konstig men god blanding nu efter träningen! Var jättekul att skutta runt och ta ut sig lite. Körde CORE pass i Söndags men det var rätt fisigt, det här var bättre!
Imorgon är det danspass, älskar det! Får se vilka tjejer som hänger med denna gång!

På Torsdag blir det en riktig tjejfika, med Sanna, Linnéa och Matilda, ska bli jättemys! Sedan sticker jag iväg till Gävle på Fredag, ska bli så jäkla kul att se Jenny och hennes stad, aldrig varit i Gävle förut! Kommer fram rätt sent på Fredagen men åker rätt sent Sön kväll också so its all good..!
Fick precis sms-pling från Linnéa, hon är på tåget påväg mot Gävle, min lilla konduktör=)

Nästa helg kanske jag får åka på storstadsbesök med riktigt nice sällskap, Im in on the secret why så jag får inte säga något men jag kan avslöja att jag konstant får säga grattis och jag är megastolt....:)
Men en trip till hufvudstaden vore jättemys och kuuuul, alla roliga butiker, wiho!


Annars ?.. jotack det är ruskigt bra! ♥

image713

2 elpuckos på stan, vem är värst?

Kommentarer
Postat av: Fisken

Du kan ta bort "kanske" åka. Ska bli så elkulo och se dig vilsen på t-banan.

2008-02-19 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0