Gävle here I come!

Yeees, nu ska här åkas på äventyr igen!! Nästa helg åker jag till JENKAN! Som jag har längtat, hinner åka dit innan hon & Karin far till Indonesien, till ett surf-camp ( Nejnej jag är inte a l l s avundsjuk, not a freakin chans!)

Pratade nyss med henne i telefonen så nu har jag ingen röst kvar, men det gör ingenting! Blev ingen dans för mig ikväll då jag vet hur min hals tenderar att falla in i halsfluss-träsket om jag ignorerar det, så jag tar det lugnt ikväll istället. Fick "severe tonsillitis" i USA och det vill jag aldrig ha igen, men jag får ofta "vanlig" halsfluss =(

FÅR inte bli sjuk, VILL inte bli sjuk, KAN inte bli sjuk!


image706
image707



Bion med Matilda igår var bra, vi såg Cloverfield denna gång och den var läskig på ett annorlunda vis, obekväm typ, för det var som om det hände på riktigt, eftersom hela filmen är filmad av en kille,i en vanlig filmkamera så det hoppar och har sig, en kille blev t o m åksjuk!
We stuck it out och gillade filmen!
Älskar våra biodejter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0