Galenpanna

Jag o Matilda upphör aldrig att förvåna men visst sjutton har vi kul på våra äventyr! Så länge vi har varandra går det fint! Men jag ska inte gå i mina höga skor på ett tag... yakes vad ont jag har!

Hellan uppmärksammades av många idag märkte jag, mobilen slutade aldrig pipa, alla hade sett snyggot skrapa fram 300 tussar som Jenny så gulligt uttryckte det, fint då, hon är värd dem o jag fick nästan tårar i ögonen, saknar henne så!! Snart åker jag till England igen!

Har sovit i princip hela dagen ..  hoppas jag kan somna i natt men det är nog nemas problemas, men jag är så seeeg!! Har pratat telefon nu sista timmarna o efter mysisarna i Köping ska jag ringa min Chalie!

Fick lust att lägga upp lite gamla bilder jag hittade i röran!

image696

Lina Charlotta Frida sommaren 06, åh sommar!

image697

Hundra år sedan, på fest hos Henrik :)


image698
Du är bäst!



image699

Bara älskar kortet, underbara försommarpromenader!


image700
Haha, England!! Toa no good

image701

Grattis till viiiinsten änglo!

Har så mycket fler bilder men nu börjar Köpingsgänget !!!

Kommentarer
Postat av: matilda

inte jag heller...nästa helg blir det gympadojs för hela slanten=)fy vad ont i fötterna jag hade igår o har fortfarnade!ses imorrn på bion.kram på dig

2008-02-11 @ 11:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0