Nattaplugg

Yo people

Julkonsert och glöggkväll hos mig, berättar mer imon!

Nattplugg med frugan, grupparbetet 50% klart..tar resten imon, pallar inte mer- sjukt tråkigt och jag är oinspirerad! Ämnet är ju jätteintressant men varför valde jag historik-delen!?

Avslutade med en Beck film med Jojj-Os syssling i en av huvudrollerna, the bad guy! Skitbra var den..
Nu ska jag iallafall sova en liiiten stund, ska upp vid 9 o väcka Lojs, sedan ska jag till skolan vid 11... träffa gruppen, imon måste arbetet vara klart...

Min fokus är inte där den brukar vara... I wonder why.. Dessutom har min hjärna tagit jullov...

Låt mig säga det såhär: marna don afneun anxdejn... torrill kansi expliserta...me sarithil...mechai!! mm, marna don..afneun!

Kommentarer
Postat av: Jojjo-O

tardilla giorra! klardira ma kantare, cets niksi kit abro so jantere ladirato <3

2008-12-15 @ 03:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0