Mysigt


Har haft en slaaappis morgon, skulle åkt och tränat med Tiff men båda var helt döda i kroppen, körde ett rejält pass i Tors o det sitter kvar haha, vi ska köra hårt nästa vecka istället! Ska snart duscha och packa iordning lite för vi ska åka ut till Lojs sommarstuga över helgen. Jag, Lojs & Sahrs ska ha en redig tjejhelg och bara mysamysa!

I Tors var vi på julbord på Villan & efter maten tog vi oss vidare till Telegrafen och tog lite vin och tjöta, det blev en lugn kväll för vi hade föreläsning morgonen därpå som ingen ville missa, Arne-darling!
Igår blev det en långfika med Emil på Ebbas igen, träffade killarna som skulle köpa maskeradkläder till julphesten ikväll, de skulle vara ghostbusters haha..
Vi gick även på julmarknad igår kväll, jag, Sahrs, Emil, Viktor & Thilda- drack glögg, åt pepparkakor och brända mandlar! Det liknade Gamla Linköpings julmarknad hemma- riktigt fint! Johanna den fjanten åkte hem till Belgien igår och kommer tillbaka imorgon! Avslutade med filmis hos Sara, "Tomten är far till alla barnen" den är störd men rätt kul...

Nu blir det som sagt en luuugn skön helg och nästa vecka är det Nollningsmöte och grupparbete som gäller!! På Torsdag åker vi till Liseberg!! Jag, Tiff, Jojj-O, Emil, Toffe och Wicky-wictor ska upp till Götet och bli barn igen=)

Vi har satsat stenhårt på december, julmånaden! Jag kan ta det rätt is i år eftersom brorsan sköter alla julklappsinköp, med smärre panik dock men ändå! 17 december åker jag hem men innan dess ska det hinnas med mycket...

Nu ska jag göra mig ready för stug-helgen! Kommer snart fler bilder!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0