Lucia

Finaste vackraste jultraditionen idag, vaknade 7 imorse och såg Malmös Lucia på tv- fint! Själv ska jag plugga hela dagen, roligare har man ju haft! Men det måste bli gjort, ska köra min del på grupparbetet om missbrukarvård. Jag ska vara hemma en extra vecka och det är möjligt om vi blir klara med grupparbetet så nu kör vi! Har även instuderingsfrågor till hemtentan som vi ska få klart i vår plugg-grupp.. ska ner till bibblan senare och sätta mig..

I Torsdags var vi på Tivoli i Köpenhamn istället för Liseberg, det var skitkul och så jäklans mysigt! På kvällen blev det fest, föris hos Jojj-O och dans på Villan & Cardinal- mina vänner har nu uppfunnit " Frida-dansen" och den är väl inte så jävla smickrande haha... men tydligen gör jag så.. alltid roar man någon :)

Lite bilder från dagen! Vi hade glajjer på krogen- shades ooooon var kvällens ord;) Gick igen jojj-Os hela samling, finns en del! Men iallafall här är från Köpenhamn o kvällen!















Mina älskade töser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så mysigt, ni är helt underbara! det är vi som gör hbg till vad det är! haha!

2008-12-14 @ 00:16:02
Postat av: T

Hahaha vilken underbar dag vi hade tillsammans pojken ("ensam är stark"..eller va det "ensam är utsatt"?..) och flickorna! Ni är såååå bäst! :)

2008-12-14 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0