Leiijnkööping

Hemmahemma i stan, Linköpingstös igen, feels nice! Hemresan gick ruskigt fort, skönt att åka bil! Åkte hem med Sara & hennes pojkvän och min enorma väska i Onsdags.. haha
Skönt att vara hemma i fina huset igen! Mamma är top notch när det gäller inredning och hela huset är sjukt vacker o pyntat!

Jag har sunkat ihop totalt, dags för dusch snart känner jag, suttit med hemtentan hela dagen (typ) men nu orkar jag inte mer, ska läsa igenom grupp-psykologiboken sen dock... Men grupparbetet är iallafall klart, sååå skönt! Mailade iväg det igår till gruppen! Jag åker nog tillbaka den 8 januari o då ska vi fixa det sista och vår PP-pres. 4 dagar innan vi börjar skolan- vill hinna med lite annat innan vi börjar också...

Pappa fyller år idag, 51 år firade vi med paket o sång! Imorgon blir det kalajs o vi ska även fira Johan som fyllde 20år den 7e december.. syster har fortfarande inte fixat presenten, har bara inte fått tillfället att fixa det- men det kommer:)

Näää, dags o städa ( varför lovade jag det...) o duscha!!! Snart kommer la familia hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0