Last night this year

Holabandola

Ikväll är sista kvällen med Skåneligan detta år, ska fira Jojjo lite ikväll, Tiff kommer hit också!... imorgon åker jag hem till Linktown- min väska är överpackad, som vanligt! Har näästan fixat allt inför juldagen, vi har ett bra system haha.. Ska bli så sjukt kul att komma hem!
Samtidigt ville jag inte åka just nu kanske, men jag ser sååå mycket fram emot 2009- ska springa tillbaka till Hbg!=) Längtar alltid till båda ställena men just nu längtar jag nog extremt mkt efter alla hemma, tjejerna kommer på fredag o på lördag är det låååååååååååååångfika!!

I Söndags var vi på julkonsert och sedan hade vi glöggkväll hos mig, vi hade jättemysigt och efter paketleken satt jag med mycket i min famn haha..





Sötaste Lojsan!




Kommentarer
Postat av: Tess

Söta Friida! Va mys ni har:)

2008-12-16 @ 22:13:10
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0