Jobbet

Sitter på jobbet med en plackers i munnen, rena tänder is da shit... =) Det är sjukt kul att jobba faktiskt, dagarna flyger iväg! Igår tog jag & Lotta en låååång kvällspromenix, ordentligt påbylsade och mys var det!
Avslutade sedan kvällen på bästa möjliga vis, som mina kvällar brukar sluta nu för tia´!

Ikväll ska jag & pappa på hockey, får sitta inklämd mellan pappa och hans kompis, ingen av dem är ju direkt små människor, och de hejjar&skriker mest hela tiden haha... Men iallafall -ska bli skitkul!
Imooorgon är det nyårsafton och jag ska ha middag hemma med tjejerna! Sylvia, vår nya zeeland-utbytesstudent i gymnasiet,  är på besök i Sverige och kommer hem till mej, hur kul som helst! Blir en lugn afton med middag och bubbel, uppklädd till tänderna:)

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0