Decemberdagar

Weeeelll, back at it again! Vår tjejhelg ute i Mellbystrand fick ett abrupt slut då Lojs fick enorma magsmärtor och jag och Sarhs fick handla snabbt. Vi ringde efter ambulans och jag följde med in till akuten, och där blev vi kvar.. de underbara sköterskorna ska ha en eloge, jättegulliga! Sov  sedan i en något halvt obekväm fåtölj och vaknade varje timme tror jag... på söndagen kom Sara med bilen och läkarna konstaterade att Lojs inte skulle få åka hem... så på kvällen var jag o Sara tvungna, även om det tog emot bigtime, att köra hem.. sömnen hade vi totalt missat och vi hade föreläsning igår...
Men efter skola och nollningsmöte åkte vi ut igen till Halmstads sjukhus, men ingen Lollis med hem då heller.. hon är fortfarande kvar stackaren..=( Vi får se vad som händer nu, hon har en magsjukdom men de här symptomen verkar ingen råda bot på..!

Igår hade vi, som sagt, nollningsmöte, fick förfrågan om att vara med i ledningsgruppen och nu har vi en hujedans massa jobb framför oss, men det ska bli skitroligt när de nya studenterna kommer=) Vi fick ihop en lång lista med faddrar så det ska allt gå vägen! Vad sägs om kurragömma på Campus? =)
Har även sagt ja till att vara med i valberedningen för Stampus nästa år, ännu har jag inte fått klara besked på vad det går ut på men det låter roligt, kul att vara med och bestämma lite! Det blir efter nollningen, så jag hoppas det inte krockar med annat!

Idag hade vi en pissig föreläsning, av 80 st var 35 kvar till sista timmen... my looord så tråkig den var! NU ska vi ta en tur till ica close, sen blir det belgisk afton hos JOJJ-O! Öl och choklad haha...



Jag & Lollis i helgen!

Kommentarer
Postat av: jojj-o

åh, stackars lilla söta lojs!

2008-12-10 @ 00:42:17
Postat av: Mikaela

Belgisk afton, öl och choklad ; )

2008-12-10 @ 18:05:16
URL: http://mier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0