Året som var

Mitt 2008 var ett känslostormigt omvälvande år, nu sitter jag här och är så otroligt glad över allt som hände och hur allt blivit, jag är otroligt tacksam, jag ler åt det mesta, jag har världens bästa vänner&familj, har haft ett otroligt år..fyllt med skratt&gråt och allt däremellan... Här är mitt 2008 i lite bilder, med vännerna


NYÅR 2007, firades med fest&middag ute hos Ida



JANUARI- Jag & Matilda körde spontana utgångar och äventyrade



FEBRUARI- Jag&Sanna åkte till Gotland, till Linnéahjärtat och myste!
Jag åkte till Jenny i Gävle, som jag saknat!




Känslostormar dominerade våren väldigt starkt; hjärtesnörp, förvirring, tårar, ilska men också insikt

MARS&APRIL- jobb,högskoleprovet bio, mys, tjejerna, fikor, äventyr

Uppsala med Linnéa- till Carl!


MAJ- kusten, vår, mammis födelsedag, båten lades i, grillningar vid Stångån, väärme, fester, kalas
underbara vänner ♥



JUNI- Jag fyllde 22, stor lyckad fest,ELIN kom hit,  kusin tog studenten i Västerås, midsommarfirande, mys med Lottis, uppcohned, båten, partykvällar
Tjejerna, mina underbara!



JUNI & JULI bodde jag och Linnea i stan, Konsitoriegatan var vår sommarlägenhet
Helt himlaunderbart, 2 intensiva månader med ALLT! Bästa någonsin.



Vi gick på MAMMA MIA! premiären och hamnade i Corren

Links, Karin, Matilda & Frills

UNDERBARA MÅNADER
Vi drack vin på uteserveringar, myste, dansade, skrattade, levde


Gävle- festande, mys, skratt&vin

Jenny & Karin    fest    Jag& Linnéa

JULI- Kreta med Lina!!! Bara vi, min äldsta vän, otrolig vecka, fylld av det mesta;)



AUGUSTI- fick antagningsbesked om att jag kommit in på socionomprogrammet på Campus Helsingborg/Lunds uni.
Lyckan var total!
Olle, Johan & Adrian hade kommit in på byggING- vi skulle flytta!!!


Njöt av den sista tiden innan vi alla skulle flytta....

SEPTEMBER- flytt!!

min skola

Hösten var enormt spännande, läsklig, lycklig, förväntningar...


OKTOBER- plugget fortsatte, det händer grejer precis hela tiden, mys, fest, skratt, tura, vänner
Älskar allt.




NOVEMBER- mamma & pappa på besök :) Villan, tokiga fester, timmarlånga fikor




DECEMBER - häftigaste månaden

Stockholm- till hjärtat-bästa
funderingar-knäppt-underbart-känsloförvirring-klarhet..
julmys-bakning-sune-köpenhamn-sång-fest-lucia-juldagar-sjukhus-film-mys


hemma-mys-jul-släkt-hjärtanen-telefon-sömn?-längtan-saknad-fjärilar




Jag har säkert missat en hel massa, men det här är bara en liten del av mitt år som varit
Att flytta till Skåneland har inneburit en jäkla massa för mej, det bästa någonsin, älskar det
Nu börjar 2009- det kommer oundvikligen börja på det bästa möjliga sättet, ska fira in nyåret med Karin, Charlotta, Susanna & Sylvia. Vi ska äta god mat och dricka bubbel, kolla fyrverkerierna på altanen och spåna om det nya året- cant´wait!
Tjejerna ska sova kvar och vi ska bara mysamysa och låta 2009 börja!
Mitt 2009 hoppas jag en hel del på...


 GOTT NYTT ÅR!!!





Kommentarer
Postat av: Lnia

Vad är det för fjärilar?? ;)



Gott nytt år finaste vännen!

2008-12-31 @ 19:21:25
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Therese

Sött inlägg! Gott Nytt tjejen!:) Puss och Kram

2009-01-01 @ 13:57:31
URL: http://thereseeg.blogg.se/
Postat av: Anonym

stort lycka till 2009 ! kram LE

PS:kul att ses igen!

2009-01-03 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0