Uppsala


Snart är även denna arbetsvecka slut och jag springer just nu runt och letar efter 20-procentig blekningsgel för nu ska jag ge tänderna en omgång igen! Jag ska testa dag-blekning så slipper jag sova och vakna med den äckliga gojan i hela munnen, mer kontroll när det bara ska vara inne 30 min x2 /käke, får se vilken dag! 

Äventyr i helgen! Jag och Linnéa tar en sväng till Uppsala och testar på livet där=) Vi blev ditbjudna av Carl som var toastmaster på vår studentskiva för några år sedan! Det ska bli jättekul och tack vare att Linnéa är bäst och gör så att vi åker gratiståg så blir allt väldigt billigt..(såvida vi inte hinner med en tur på stan iochförsig...)

Men ikväll ska jag vara hemma, ska sätta liiite sprätt på lönen nu efter jobbet och köpa hemliga saker åt en viss (snart) 25-åring! Men till skillnad från dig Lina, så vet jag exakt vad jag ska köpa=)
Ikväll kommer Johan hem och vi ska grilla för första gången i år, jag beställde lax istället för det tok-pepprade köttet pappa älskar!

Nu är det den hemska Rongedahls-låten på radion igen...........
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ge mig tips då! Haha..

2008-04-26 @ 17:54:00
URL: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0