I did it!

Yes! Jag kom upp ur sängen och gick ut på morgonpromenix! Sängen är som alltid mycket skönare men jag gav mig f*n på att ge mig ut och vandra, det är ju ändå ljust o fint ute! And I amazingly enough, did it! Det var ruskigt skönt och man kommer igång mycket mer inför dagen! Gick dock bara 35 minuter för mina nya skor måste mjukas upp lite, annars protesterar mina fossingar som alltid alltid alltid får dras med blåsor och skavsår! Men det gick fint idag, gav mig t o m ut på en 60-minuterstur när jag kom hem från jobbet, först  "Lotta-rundan", kisspaus hemma, och sen en "Frida-runda"
Imorgon kör vi igen!

Kastade mina gamla jobb-skor åt h-vete idag, knäna har sagt ifrån rejält på sistone, sprang bor till Life-hälsokost butiken och köpte ett par rätt snygga Scholl-pjucks så jag blev lite längre och och gladare, myycket skönare skor än de gamla nötta skitskorna! Blev mycket glad när jag bara behövde lämna kvittot till ekonomi-ansvarig :)

Another good thing, underbara aupair-David köpte alla de Philosophy produkter jag ville ha! Plus primern från Napoleon, ett australiensiskt märke som jag och Jenny blev sminkade med i Hollywood! Den är underbart bra och bra för huden och finns inte att köpa i Sverige! Nu har David kommit hem till Sverige så alla fina produkter är snart hemma hos mig, wiho! Tror han kommer hit snart så då ska han få langa över dem! 

Ikväll är Jocke på fest där borta i Strömstad och äter sushi!! Liiite (mycket) avis! Snart ska jag boka mina biljetter, wiho!! Cannot wait!

image743
Min "Inner Grace" bodylotion, mmmmm!!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Gillar när du använder fula ord... ditt första "halvroliga" inlägg.. puss

2008-04-04 @ 12:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0