Skåne

Precis hemkommen från en helg i Skåne, ett blåååsigt Skåne to say the least! Men vi har trotsat vindarna och gett oss ut på äventyr och en hel del pengar har det gått, men jag är sååå nöjd med mina inköp som innefattar både kläder, inredning och keramik! Kom bl.a till en liten gårdsbutik som hette "Hjärtegården" och när har jag kunnat motstå hjärtan?  Ett linne från Samsøe&Samsøe kanske jag får inviga i helgen? :) Love it!


Helgen var verkligen bra för mig, behövde komma bort, tänka på annat och det har jag gjort också.
Imorgon börjar en ny vecka, massa träning med Linnéa hoppas jag på!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej din nerd!
trevligt med skane. jag kommer heeeem om en vecka! sa da kan du ha ditt fina linne
svara pa mitt mail ditt krus!
pusspuss

2007-03-19 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0