Fraaaammmee

NU ar jag framme! Dana och Kari ar bortresta for tillfallet sa Hannah o Steve kom och hamtade mig pa flygplasen igar, mitt plan var, yes, forsenat! Men allt gick bra!

Har packat upp och allt ar skrynkligt, ska fraga efter ett strykjarn! Mitt rum ar jattefint,huge bed! Huset ar jattefint !! Ska ta massa kort och ska forsoka ladda upp lite kort pa bloggen! Ska aven framkalla kort nar jag ar har!

Vi ska se Spiderman3 pa bio idag, ska bli mysigt!
Saknar alla er tjejer pa skolan redan! Hoppas vi ses i NY pa semestern mitt i! Vi vill se Justin Timberlake!  Hoppas!! Nu ska jag kolla vad Hannah gor!

Blev lite kort denna gang, hall till godo
Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad skönt att du äntligen har kommit fram! Ser fram emot att få se MASSOR med bilder :P hehe! Är så nyfiken på att få se hur du bor.
Här hemma har vi sommar för tillfället så jag försöker njuta av solen så mycket jag kan och står ut. Sjukt varmt! Ska nog ge mig ut på en promenad snart, alldeles ensam utan dig. Trååkigt.. hehe!
Saknar dig som vanligt!
Pussar och kramar

2007-06-10 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0