Tupperware

Då har man samlat lite mer vuxenpoäng på mitt andra officiella home-party! Denna gång blev det Tupperware hos Trossö! Jag o Emma möttes upp och hittade till slut Linnéas port, först var vi dessutom!
Det var heltrevligt, men vi bestämde oss båda för att plastbunkarna, i all ära, får vänta tills man står i sitt eget hem! Men det var mycket intressant och blir nog en hel del investeringar i denna värlsuppfinning=)
Alltid mysigt och träffa min Emma också!

Imorgon blir en lång dag. Jobba till 14, upp till US och hämta/lämna band och kolla om blodgivartid finns, bommade min för nån vecka sedan! Ska även köpa lite reseförpackningar med shampo, balsam och duschcréme, till fjällen. En klippning vore inte heller helt fel så det ska också undersökas! Ska även titta in till Moster Ursula och be henne skriva en " Personal Reference ", som ska skickas in i ansökningen till au-pair-jobbet i sommar! Lämnade idag in en "Childcare Reference" på Skäppan! Hoppas alla är snälla mot mig=)
Imorgon kväll blir en jobbar-kväll, men  ska klämma in en powerwalk med mig själv och Mp3´n för att stärka sinnet lite=)

Nää, nattatajm nu!
Puss/F

http://clarako.com/I_Like_You.swf  Såååååååå söt!




Pssst...angående matchen i helgen, Vi vann ju! Tjoho!! Roberths skrikande och jublande när de puttade in sina fjuttiga mål räckte inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0