SjukSjukSjuk!!!

Blää, har hostat hela natten och hela morgonen och heela förmiddagen! Har ingen ork till något alls, jag som verkligen måste ha ork till att plugga idag samt att träffa tjejerna ikväll, men vill inte smitta ner dem med det här heller så vi får se hur det blir!=(
Jag tror jag bryter ett revben snart av allt hostande, det är riktigt synd om mig!!!! =( Man får faktiskt tycka riktigt synd om sig själv när det är riktigt illa, och det är det nu!

Annars, förutom kroniska förkylningen, så är läget fint! Rob-hjärtat bokade bussen upp till Idre igår, riktigt bra gjort av honom, hihi! One step closer to avgång, woho!!

Måste tipsa er om en sångerska med underbar röst!: Lucie Silvas, speciellt med Metallica låten "Nothing else matters", åh rysningar...även "what you´re made of" SÅDAN röst skulle jag vilja ha!


Var tvungen att lägga in den här underbara bilden på syskona Ericsson: Mikaela och min Roberth, hihi sötaste bilden! Har ni någonsin sett en så engagerad stjärngosse? ;)

Töta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0