Saknas: Immunförsvar

Nu var man hemma igen då, känns jättetomt! Idre var helt underbart och vi hade det great! Vädret var perfekt och jag fick lära mig att åka bättre! Längtar redan tills nästa gång vi åker upp! Vi firade 1 år där uppe och åt en god middag på Måndagskvällen, lovely=) På torsdagen kom vi hem, supertrötta båda två, och på Fredagen fick vi sova uuuut! Runt 12 bar det iväg mot Mölndals sjukhus för ett rutinkoll för Rob, sedan hämtade vi upp Peter och Veronika och åkte till Lager157, den outleten. Köpte mig 3 toppar med rejält nedsatta priser, brief-trosor & hårgrejs! Innan avresan till Idre haffade jag även ett par mörkblå Cheap Monday jeans i Gbg, för halva priset! Och de skulle ju visst inte tvättas på några månader..hmm! Samma dag fick jag ett riktigt superfint underklädesset från Rob så jag har massa nytt och fint nu=) Det enda jag saknar är stövlar och jag hittade ett par skitsnygga på Bianco innan vi åkte men tänkte att jag skulle vänta med att köpa det tills vi kom hem, men nejdå då fanns de inte kvar, bummer! Men jag funderar på att strunta i det nu, snart är våren här och då kan jag ha mina andra skor ist. o få köpa söta ballerinas och sånt=) Jag vill ha en kort skinnjacka också! Jisses..kan man aldrig bara vara nöjd!

Jahapp, så har man fått halsfluss också då, känns ju bara så bra...inte! Jag är jämt sjuk, kroniskt sjuk! Försöker få tid på vårdcentralen nu, hoppas de ringer upp snart! Ska även lämna papper på Arb. förmed. samt hoppas att jag får gå på anställningsintervju på Linds café idag, om de inte redan anställt någon såklart..=( Jaja, jag hoppas iallafall!

Nu ska jag lägga in lite bilder från veckan!


hmm
Inte ofta man ser så här snögger ut i arméns långkallingar va :)

rob
Rob i väntan på att vi ska ut och äta!

pjäx
Mina pjäxor för veckan =)

jag
Jag var lika glad som jag ser ut! =)

sun
Vackra Idre vid solnedgång

idree
Åh så fint, fina backar!

frill
Solen rätt i ögonen, men lika mysigt ändå!

cha
Tog en fika på Charlies!

roob
"Stenmark" med sin utrustning!

idre
Fint!

Frida
I väntan på hemfärd.. ser lite för glad ut :D

rooo

Rob fick packa och greja det sista=)

Kommentarer
Postat av: Muu

Åhh fina bilder =)

Skippa att tvätta Cheap Monday överhuvudtaget. I alla fall inte i maskin. Gjorde misstaget att efter 2 månader kasta mina i maskinen... färgen är helt annorlunda nu =( Inte alls lika fina...

2006-01-30 @ 12:42:06
URL: http://muulinn.blogg.se
Postat av: Zårro ;-)

älskling... ta bort den där bilden på mig när du säger te mig att sitta sådär konstigt... ser super knas ut ju! lägg in nån film på när du åker skidor istället...PUSS!

2006-01-30 @ 17:21:16
Postat av: Z

hehe...du kunde inte motstå att lägga in bilden på dig i långisar va? haha..du tycker att du är sååå snygg!.. (det är du ju iof...men ändåå!)

ööhh....VA?!

2006-01-30 @ 17:25:01
Postat av: Elena

Galet fina bilder frills..framtida fotograf perhaps;)? inga brutna ben heller-härligt där:)! hörs inom kort hoppas ja, puss

2006-01-31 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0