Promenad och lycka!

Blev en härlig vintrig promenad med Lina idag, men sen förfrös vi benen och drog oss innåt istället, o fortsatte snacket, åh, jag är så avis på henne och Ida. På Torsdag åker de till Thailand i 1 månad, jag vill meeeed! Manikyr, pedikyr och helkroppsmassage var Linas mål:D haha.."..och finns det något fint tempel kan jag väl gå in där då.."  haha! Störtskön! Men hon är såå värd det, jobbat konstant sedan i somras min lilla brutta! Men måtte ni ta hand om er töser! När Lina kommer hem ska jag allt träffa henne mer än på senaste tiden (skamligt av oss, fy, slå på handen!)

Mitt begär efter Lucie Silvas skiva är stillat=) Tack kära älskade lillebror!  Den är så bra och jag kan inte säga vilken låt som är bäst!  Men Johan, du är bäst!

NU ska jag ringa grabben  i staden brevid (?hmmm?) och sen blir det ännu mer plugg..woho! (inte)


Kommentarer
Postat av: Elena

you go girl, du firrar provet;)! tack för en ybermysig prolle, får ta de snart igen:D..hörs nästa vecka och sköt om dig tills dess, puss

2006-01-06 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0