PluggPluggPlugg

Akvamarin

Bild på mitt fina halsband, farmors konfirmationshalsband som jag trodde att jag hade tappat bort men Nejdå, hittade det bland mina gömmor=) Bilden är inte så tydlig men det är en akvamarin infattad i silver eller liknande, 63 år gammalt =) Går lite längre ner också, det har jag letat efter, Tack Farmor=)

Jaha, dagens aktiviteter? Har pluggat, kört lite teori-test på datorn, börjar lugna mig lite men tror inte jag klarar provet=( Men men, nu har alla sagt åt mig att ta det lugnt och att man får göra om det ( Tack Elena=)
Var en sväng på stan och Ikano med mamma och pappa för att hitta ett par stövlar till mig, men nej, jag hittade inga bra! Vill ha ett par man kan ha till kjol men även stoppa in jeans i också, vilket leder till att jag måste införskaffa stuprör, cheap monday tipsar alla om, värt ett försök?

Imorgon ska jag återigen plugga, återhämta mig ( jäkla kroniska förkylningen) samt ha FRELCH kväll med Lotta och Elena, myyyyyyyyyys!!!! Länge sedan jag såg min tös Elena så henne har jag längtat efter!=) O att träffa Lottis är alltid en bonus hihi

Nu är det INTE så långt kvar tills vi åker till IDRE, den 22 Januari närmare bestämt, men redan den 20 åker jag till Stenungsund=) 80års kalas väntar den 21, Roberths mormor fyller år!
På söndagen åker vi alltså till Idre, åh vad kul det ska bli att få åka skidor igen, wiho! Har ju världens bästa instruktör! Åh vad jag läääängtar!!!

Jag tycker att intro låten till Baywatch är bra!

Kommentarer
Postat av: Muu

Cheapmonday är definitivt värt de små slantarna =) Köp köp köp!

2006-01-04 @ 08:00:25
URL: http://muulinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0