Nått maj strång sajd!

Nej, jag kan konstatera att om fordonet kan jag inte mycket, de andra testen har gått jättebra men om bilen och dess delar och styrservo och allt, nixpix, inte min melodi, uuh, undrar hur mycket sådant det kommer på själva teori-skrivningen, gah

Annars har inte mycket gjorts för världsfreden idag inte, följt med päronen lite varstans, ej kul. Blir till att plugga ännu mer samt äta, sova, hosta!
Blev inget FRELCH igår men imorgon är det tänkt att jag ska vara frisk och kunna träffa tjejorna:D Jag träffar dem i vilket fall, det har jag bestämt!

Så fort jag blir frisk ska jag komma igång med träningen igen, alla är faktiskt skitduktiga och tränartränartränar medans jag vankar omkring och dör av tristess, men vill man bli frisk så får man väl stå ut med att vara inne och tråka!

Jag har ett begär, Lucie Silvas skiva, jag vill ha den! Jag vill inte bränna ner den (visst är jag duktig Roberth) så det får kanske bli en skiv-investering. Lyssnar fortfarande mycket på min Sophie Zelmani skiva men den kanske behöver vila?

Vill även ha ett par nya jeans, en längre svart tröja som man kan sätta ett bälte i midjan på, ett guldbälte, svart klänning och annat småttis och gottis! MEN, alla kommande utgifter får göras i Göteborg, då jag får in lite penki igen, och som många vet, jag är inte bra på att spara, slösa är roligare=) Även fast mångamånga försöker lära mig att lägga undan, jag är en kronisk slösar-fridolajN!

Neeeejmen om man skulle ta och göra något annat en stund, vill ut och gå men det är väl rena rama döden för ett hostande kräk som jag!

Tja.

Kommentarer
Postat av: Muu

Har ett flätat, ganska brett guldskärp från Topshop som jag köpte för alldeles för många pengar men aldrig använder som du kan få överta för en hyffsat billig penning om du är sugen =)

2006-01-05 @ 20:50:00
URL: http://muulinn.blogg.se
Postat av: Lillebror!

lucie silvas-albumet e på g men de e ju 5 låtar som e omöjliga att hitta! men ja ger mig inte... 02.32.. inte än iaf * gäääääääääsp * hej på deeee

2006-01-06 @ 02:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0