LängtarLängtar..

..Lääängtar efter Fjällen! Åker till Göteborg på Fredag och till Idre på Söndag, can´t wait! Jag ska få stå på skidor igen och jag hoppas att alla ben ska hålla! Åh, ska bli underbart att åka med Roberth! Jag har redan börjat lägga fram kläder, för som alltid så blir mina veckor riktigt uppbokade väldigt fort, oftast på Måndagar då tror att jag har hela veckan framför mig helt tom, men Nää, alltid skojs som händer=)
Idag gick jag till Face Sthlm efter jobbet och fixade med ögonbrynen och köpte nu den där färgen man fyller i med, brynskugga, säkert onödigt men de blir ju så fina när Anna gör så med mina bryn!  Fick sedan telesamtal från Malin så nu har jag lite extrajobb i veckan, thanks! Ska kila upp till US imorgon och hämta banden och lämna gamla band,. samt lämna blod,  som Malin sa: göra fler flugor på smällen! ;)
Möjligt att det blir Tupperware party hemma hos jobb-Linnéa imorgon, men bara om Emma kunde=) Lite träning vore ju inte helt fel sedan heller, benen måste ju orka åka =)
Sen blir det till att packa, för på Fredag åker jag ju!

Ikväll är det Prison-Break, wiho! Me like!


Carina- GRAAAATTTIS! Min handledare på jobbet gifter sig i Pingst, Ååhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0