Grattis till Frida!

Ååååhhh jag är sååååå lättad, även fast all stress och nervositet  som släppt har resulterat i huvudvärk! Men vad är väl det att klaga över, TEORIN ÄR FIXAD! jag är grymt glad, allt plugg payed off! Har aldrig varit så nervös i heeeeeela mitt liv! Prov-vakten var härlig! Jag gick sist dessutom!

JAAA, Lina, man ville hoppa ut genom fönstret under provet haha!


men jag är faktiskt nöjd och stolt över mig själv nu!

:D Wiho!

Det första jag gjorde efter provet och ha pratat i telen konstant in till stan, så köpte jag 2 böcker, för jag har ju annars inget att läsa nu, eftersom Körkortsboken är utläst :P

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS igen!!
Jag visste att du skulle fixa det :)
Nu har du halkan också och den är ju svinrolig.

2006-01-09 @ 19:03:25
Postat av: AnnaTheStörstBestAndVackrest

Wiiiiii!!!!!!!!!! Grattis babe! I'm sooo proud of you! *tår i ögat*

2006-01-11 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0