Friday 13th

söta
Lotta, Natta, Fanny, underbara tööser!

älski
Älskade gumselumsan!


(Jaaha, oturdagen idag då! Men än så länge har det inte berört mig, försöker att inte vara skrockfull men det är lätt att trilla det, skyller på alla filmer!)

Igår blev en toppentoppentoppen kväll! Begav mig till Lotta runt 8 snåret, blev en dubbeltrip där, för jag glömde plånboken hemma=) Iallafall, så sminkade vi oss och went to town! Gjorde ett quickstop hos Malin, och lånade hennes bälte ( grazie! ) och sedan kilade vi in på Platå o mötter av Fanny och Natta! Efter 22.00 var det halva priset på allt i baren så 22.01 köpte vi en flaska husets och satte igång att tjattra!  Vi hade det ubermysigt och skitkul och runt 23-tiden pilade vi uppför trappan och gjorde en snabbkoll på vilka som var där innan Natta fick ut oss alla på dansgolvet, puh, vilken värme! Värre än ett jympapass:D Det var längesedan jag dansade såå mycket men det var såå kul!

Efter myycket dansande så klarade till slut inte Lottis fossingar av skoskavet längre så det blev till att byta till jympapjucks och traskade iväg hem till Lottas storasyster, oj vad välbehövlig sömn, såå trött!

Nu sitter jag här med en ansiktsmask och tänkte viga dagen åt att pyssla om mig själv innan Roberth kommer, nu när jag för en gångs skull inte är stressad!! Blir världens bästa helg nu, hockeyn imorgon ( grr! vi måste vinna) mysmiddag (tänker Lady & Lufsen tema:D) och maaassa Idre-planerande!! ÅH!


Cheeeeeeers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0