Back to work ya´ll

Nu har jag åter kommit in i jobbet, känns skönt, har saknat barnen mycket! Blev ett långt uppehåll för mig, med julledighet samt börja året som sjuk! Men nu är jag iallafall tillbaka och idag krävde lilla sessan Isabelle att jag gjorde etthundratrettio "nöbubbar" MEN snön är ju som is, och det var blött och jäkligt, men vad gör man inte, man smälter ju bara man ser de små liven!

Igår och i förrgår var det quality-time med Lottisen, småshopping, fika, hem och ut igen, promenera, smakråda, prova, prata, goofa:D Fick henne även i förrgår att se "Prison break", skitbra serie ju!
Du är så söt som gav mig foto-hängaren, första kortet på oss, promise! =)  
På Torsdag kanske det blir en utgång, för sen ser jag henne inte förräns om måånga veckor=( Bummer!=(

I helgen kommer Lovely, då är det krig, you bet! LHC- Frölunda, Cloetta Center, Frida vs. Roberth!
Vi tar väl hem segern? Annars ligger jag pyrt till med den kaxighet jag fört inför denna match :P

LINA & IDA- ha det great i Thailand och ta hand om er! ENJOOOOOY the sunshine gals´


Dags att ringa MakeUp Store, är på dem som en igel, den där himla necessären är min! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0