Avfärd inom kort

Imorgon bär det aaav till Stenungsund och Söndag: Idre, right oooon! Har nästan packat allt nu, inget o leka ute i på dagiset imorgon, alla varma ytterkläder och kängor är packade=) Blir en innedag imorgon och fira Tindra 5 år!

Åh, fick lite flashbacks när jag tittade på Calles tal till oss värdinnor på vår Studentskiva på Livgrenadjärmässen, måste lägga upp lite foton ( och Lottadarl, det är inga gräsliga kort på dig, och det här är ju t  o m mitt favoritkort på dig som kommer nu=)


Värdinnor
Värdinnorna på Mässen 2005-05-05! Helena, Charlotta, Karin, Jag, Linnéa...Upplösningen gör ju så att vi ser helt vajsing ut i ansiktet haha..

Johan och Adde
Johan (här är din bild! haha) och Adde tar sig en drink i baren=)


Calle, Esse, Danny
Söta som få! Toastmaster Calle och Esse, Danny

Henke och Dennis på stolen
Dennis och Henke på bordet! :D

Elina, Louise, Olle
Schnyggingar, Elina, Louise, Olle

André och Sofia
Haha..André och Sofia

Caesar och Anna
Flashiga Caesar och Anna, matchade varandra=)

alla med söt i mitten
Lite av värdinnorna med bordsherrar =) Ali i livlig diskussion med Roberth?

André, Jag, Olof
André, lycklig Frida, Olof innan middagen

Ali, Lotta, Gustav

Ali, Lotta-beeeijb, Gustav, vilken trio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0