Årets fight!

Då var dagen här, matchen mellan LHC- Frölunda! Rob håller på att göra sig iordning så då passar jag på att skriva av mig lite här=) Ska bli riktigt skoj idag, ber till gudarna att Roberto inte skämmer ut mig för mycket bara! :S  Hoppas att vi tar hem det!

Åh, har ett dilemma, har hittat 2 snygga tröjor på La Redoute, som jag eg. inte ska prioritera i min ekonomiska situation men jag känner att de kommer att användas flitigt, dessutom kostade det inte mycket att lämna tillbaka, worth a shot?! Tror jag vågar beställa..ska kolla igenom alla villkor och tjafs, men så svårt kan det väl inte vara? Fina var de iallafall, annorlunda!

Nu ska vi snart iväg här! Nedsläpp klockan 15.00 då, woho! :D



Måste visa de fina blommor jag fick igår av hjärtat mitt =)


flowers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0