Höst ??

Är den redan här, verkligen?? Kändes lite höstigt idag på morgonen, men på e.m när jag sprang ärenden på jobbet dog jag av värme! Ställde mig under den stora fläkten utanför behandl.rummet och det var skönt, kaallt!! Annars trivs jag fint på Tandläkarhuset, fick t o m assistera vid lagning idag, fränt va;) 
I helgen kommer mitt hjärta, åh vad mys det ska bli! På lördag är jag dock bokad chaffis åt päronen som ska på kickoff ute i Nykil, why did I volenteer? Haha.. Nejdå, man får allt ställa upp när de har skjutsat runt mig i 20 år! Men eftersom R har bättre lokalsinne får han snällt följa med så jag hittar dit igen haha.. pinsamt värre för mig som inte äger lokalsinne=) Men mycket mystid med R ska det bli iallafall!

Nästa helg åker jag kanske till Stockholm, till Lotta! Längtar redan och hoppas att jag kommer iväg den helgen men det tror jag!

Åh, idag har jag sett min nya jacka, den var så FRIDA, så min! Löning Fredag, lägga undan imorgon=) Äntligen, efter 3 år, har jag hittat den! Så..iochförsig längtar jag till höst och vinter så jag får ta på mig den!!:)


Venke Knutson- When the stars go blue, I liked it, köpte albumet samt soundtracket till Beaches med Bette Midler, (Hellans o min film, Strömstad=) 

Heyaiyaiye!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu måste vi allt promenera igen. Inte vara lata här inte :)

2006-08-24 @ 10:52:00
Postat av: Anna

Hello babe! Har ni lust så slå en pling när ni i Estockholmo så kan vi hänga!

2006-08-24 @ 14:01:29
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0